02.07.2011

Fargerik guttegenser; finn dyra!

IMG_9939kvit bakgrunn
IMG_9938
Eg fann dette stoffet på Etsy og fall pladask. Så kom det heim til meg, og eg blei litt overvelda; var det litt for heftig? Så nå prøvar eg det ut, eg synest genseren blei tøff, og eg håpar guten som blir fire år også synst det Smilefjes
Stoffet er eit ru, nesten handkleaktig bomullsstoff som er strikka, men eg er litt usikker på om det er strikka som jersey eller meir ein isoli-art. Stretchen er litt begrensa, derfor sydde eg i glidelås, med hjelp frå den gulgrønne boka “Søm”.
Mønster: Eige
Stoff:
-Trykt stoff kjøpt hjå Ixat (Sør-Korea) på www.Etsy.com
-Blå ribb frå Hilco/Sydilla.no
Finn dyra!
IMG_9940

4 kommentarer:

  1. Så stilig genser. Var det vanskelig å sy i glidelås fremme?

    SvarSlett
  2. Nydelig, svigerinne!! og veldig fin hals :) han blir garantert glad!

    SvarSlett
  3. Ikke for heftig i det hele tatt.
    Men kjempekuuul! :D

    Klem, Lille-T

    SvarSlett
  4. tusen takk for koselege kommentarar!

    Maja: Eg synest det var litt vanskeleg med glidelåsen, ja, trur ikkje eg har sydd slik glidelås før, så eg måtte både tenkje meg lenge om, og lese bok, og bruke lang tid på å sy (for å få det symmetrisk og fint)... Reknar med det går litt fortare neste gong.

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...