17.07.2011

Turkis til snart nyfødt jente

IMG_0281

Om eit par veker, om ikkje før,  får vi ein jentebaby i familien, og ho vil trenge tøy. Her om dagen sydde eg nokre enkle bukser i str. 56, og i dag fekk den eine buksa ein matchande tunika i str. 56/62:

IMG_0279

Om mønsteret:

Mønsteret er sjølvteikna etter grunnmønster for overdel, teikna ved hjelp av boka til Winifred Aldrich. På biletet kan ein skimte to horisontale linjer i plagget; den eine er fortsetjinga kanten på sky-stoffet, og litt lenger ned kan anast ein kant i armhole-nivå. For å halde på plass skystoffet, har eg nemleg sydd på/fôra med ein veldig tynn jersey nedanfor skystoffet. Dette fôret går heilt ned og er sydd saman med det turkise stoffet i kanten nedst. Så får vi teste ut korleis dette funkar når tunikaen blir tatt i bruk.

Om kantinga:

Tunikaen er kanta med ein tynn, mjuk bomullsjersey med mykje stretch, eit stoff som passar dårleg til kantebandsapparat. Derfor kanta eg manuelt, kantane sydd før montering av plagget:

1. Eg kutta remser 30 mm breie, som blei i smalaste laget (sjå bilete lenger nede), til kanten nedst auka eg derfor breidda til 32 mm.
2. Saummonnsbreidda på overlocken blei sett på max, 7 mm
3. Strimmel sydd på rette mot rette, med nesten ikkje noko drag
4. Strimmelen pressa vrange mot vrange
5. Til slutt sydde eg kantane frå rettsida med brei coverstitch-saum og fot med senterguide, overlock-saummonnen brukt som “bretteguide”

30 mm brei remse bli for smalt (armutringinga):IMG_0284

Medan 32 mm blei veldig bra (kanten nedst):IMG_0283

 

Og buksa: Også dette mønsteret er teikna ved hjelp av boka til Winifred Aldrich.IMG_0285

 

Stoff:
-Turkis isoli med ru bakside, ein rest kjøpt i Danmark ein stad
-Turkis stretch-frotté med skyer, Cetho Designs
-Blomstrete jersey, Stoff og Stil
-Kvit ribb frå Rainbow Tekstil (liknar Hilco sin, men fastare (og betre, synest eg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...