06.07.2011

Ammetopp, modifisert Stoff og Stil

IMG_9899transparent bakgrunn
Kanskje har du eit amme-t-skjorte-mønster frå Stoff og Stil liggande? Av typen på teikninga under? Dét hadde eg. Men eg synest t-skjorta fortente å bli litt meir spennande, så eg gjorde nokre nokså enkle endringar (sjå lenger nede).  Funksjonaliteten til toppen kan eg dessverre seie så veldig mykje om,  fordi toppen nyleg er gitt bort, og eg har ikkje høyrd noko frå mottakaren…
Untitled
Endringar:
For det fyrste auka eg halsutringinga ein del, for å gjere det meir til ein sommartopp.
For det andre endra eg armane til “cap sleeves”, som eg synest er både meir sommarlege og meir elegante.
IMG_9900
Korleis eg laga cap sleeves:
Eg endra mønsteret som skissa under viser (blå strekar; nytt erme). Etter sying av skuldersaumar og halsutringing, laga eg merke for der ermet skulle starte og slutte på for-/bakstykke ved å take utgangspunkt i merket for skuldersaum på toppen. Samanlikna sidene for symmetri.
Denne gongen sydde eg ermet på og kanta etterpå. Det går også an å kante før ein syr ermet på, deretter sy på ermet, og så brette den frie kanten lenger nede mot vranga og feste den med ein (elastisk) saum. Sjå døme på dette her.
cap sleeve
NB: Dette er berre ei skisse, ikkje eit reelt mønster.

Stoff:
-Prikkete jersey frå Textart.
-Stripete jersey ("Campan") frå Hilco, kjøpt hjå Mineti.de
-Limegrøn ribb til kanting, Stoff og Stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...