19.07.2011

Eksperimentelt yttertøy for nyfødt baby, str. 0-3 mndr.

Og babyen er ikkje født ennå, så inntil vidare er eg svært usikker på om dette plagget blir suksess eller fiasko. IMG_0328

Eg byrja å sy i forrige fødselspermisjon, og har dermed ikkje opplevd å ha både (eigen) nyfødt baby og symaskin under samme tak. Men inspirert av så mange som syr babyposar av ulik slag, tenkte eg å prøve meg på noko slikt noko.

Idé/mål:

-Eit plagg der vi kan “pakke inn” ungen på ein enkel måte når vi skal ut og køyre bil. Og: barnet blir født tidleg i august, ikkje midtvinters.
-Bruk i bilstol krev sele gjennom posen.
-Så, tenkte eg, for å feste selane på innsida, kan ein ha opning i skuldrene. Om det i det heile tatt er smart å feste selane på innsida, veit eg ikkje, det vil vise seg etterkvart…
-Moglegheit til å vekse litt i plagget

Resultat:

-Mønsteret er teikna med utgangspunkt i eit grunnmønster for overdel, laga ved hjelp av boka til Winifred Aldrich.
-Konvoluttopning i skuldrene og “knapphòl” bak for selar.
-Bretting av armar og omslagsfront med knyting for fleksibel storleik
-Sidan dette prosjektet var ein test, tok eg eit stoff eg ikkje lika fargen på, men då det kom saman med lilla, synest eg det blei fint likevel, jippi!
-Dessutan blei eg veldig fornøgd med festinga av knytebandet (sjå lenger nede)

IMG_0326

IMG_0327

Detaljbilete av knyting: Eg sette ei lita malje gjennom interlock-kanten, deretter tredde eg snora gjennom og festa snora med ein stikning like innanfor malja (enden på snora var sikra mot frynsing på førehand).IMG_0322

 

Stoff/materiale:

-Fersken/oransje isoli frå www.stofstedet.dk
-Kanta med lilla interlock frå www.cethodesigns.no
-Tykk og god anorakksnor frå Stof2000 i Aalborg
-Malje frå www.panduro.no, “Tilda” (verktøyet passar til Prymtanga, men eg er redd dei ikkje sel desse maljene lenger)

3 kommentarer:

  1. Syntes den så både flott og praktisk ut jeg. En sikker suksess - det er jeg sikker på :)

    SvarSlett
  2. Så stilig og smart patent. :)

    SvarSlett
  3. ååå noe su søtt....det er ikke lett og finne jakker til babyer i butikken som er behagelige, så dette var kjempe smart :)

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...