30.06.2011

Bukse med ørnetrykk

IMG_9618

Gutungen på fire fekk lov å ønskje seg eit motiv på den nye buksa, og svaret var “hvithodehavørn, kongeørn og fiskeørn”. Puhh, litt av ei bestilling. Av desse tre er det kvithovudhavørna som er lettast å forenkle, så dét blei det.

Fjella teikna eg laust med ein blyant rett på stoffet og sydde deretter med rettsaum med tykk sytråd. Dessverre brukte eg bomullstråd (eigentleg meint til quilting), og den blei raskt slitt vekk på kneet.

IMG_9619

Ørna er måla på: Eg googla og fann eit passeleg bilete. Printa ut (kopipapir) og klipte ut ørna, men eg klipte ikkje ut yttarste fjørene på vingene og halefjørene. Deretter la eg sjablongen på stoffet og trykte på tekstilmålinga med ein liten svampbit frå kjøkkenskuffen. Fjørene på vinger og hale måla eg på med pensel etterpå. Strykefiksert til slutt etter instruks på pakka. Etter nokre vask har trykket blitt noko blassare, men held seg seg greitt nok.

IMG_9620

Buksemønsteret er sjølvteikna med hjelp frå Aldrich si bok “Metric Pattern Cutting for Children's Wear and Babywear: From Birth to 14 Years”

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...