02.06.2012

Posebukse og poseshorts

Fleire plagg som står i blogge-kø: Eg sydde eit par posebukser i str. 4 år for ei vekes tid sidan, og når varmen kom for fullt, tenkte eg at eg skulle prøve å lage ein shorts frå samme mønsteret. Og slik blei den sjåande ut:

DSC_0209

DSC_0211

Som ein vri, sydde eg inn to legg i kvar side med eit anna stoff, og pynta med hjarte-KAM-knappar. Nedst laga eg løpegang med maljer der snora kjem ut. Og så fekk eg det for meg at snora i løpegangen skulle utgjerast av strikk i store delar av løpegangen. Truleg ikkje noko poeng sidan buksebeinet er så vidt likevel. Men i allefall, det blei nå strikk inni. Eg konsentrerte meg så mykje om dette at eg sydde feil fleire gonger, spretta opp og sydde, spretta og sydde, og på eit tidspunkt hadde eg lyst til å kaste heile greia i søpla! Men eg er glad for at eg ikkje gjorde det, for det blei bra til slutt. Då eg hadde sydd i bandet nesten ferdig i på eine sida, oppdaga eg at det ikkje var nok til båe sider, derfor ulike band. Ikkje snakk om at eg gadd å sprette opp at endå ein gong!!

Og her er ei av posebuksene som blei sydd ein dag eller to i forvegen, (den andre, ikkje fotografert, er ganske lik, men i samme stoff som shortsen):

DSC_0187

Mønster: Eige

Stoff: Stripete babycord frå lokal quiltebutikk, rosa hjartestoff kjøpt i ein tysk nettbutikk som selte ut restar. Kvit ribb frå Rainbow tekstil. Hjarteknappar frå butikk på Etsy, Lykkedragen.no har også. Band frå Stoff og Stil. Kvit og grå babycord frå Stofstedet.dk. Stripete ribb frå Stof2000.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...