18.06.2012

Jenteunderbukser

Bleieslutt krev underbukser. I starten kan det til og med vere greitt med nokon ekstra på lur. Eg fann ei underbukse med god passform i klesskåpet til jentungen og teikna av, og resultatet i kveld blei desse to:

DSC_0424

Når ein har coverstitch-maskin, er denne typen underbukse veldig rask og grei og sy: Eg syr kilen fast i for- og bakstykke fyrst, deretter legg eg opp  nedst, syr så sidesaumane, og syr på strikk til slutt. Eg sydde ei fyrste test-utgåve rett før helga, og på den brukte eg farga strikk frå Stoff og Stil, 1 cm breitt, litt grovt strikk. Men i dag kom eg på at eg har liggande masse foldover elastics (FOE), og det fungerte supert. Eg har sydd FOE’n på ubretta. Eg er litt spent på om det vil brette seg i vask, men eg trur eigentleg ikkje det.

DSC_0426

Stoff og tilbehør: Kvit/raud/grønn jersey frå Stoff og Stil. Apejersey kjøpt i Hjørring, trur eg. 5/8” brei FOE frå Ebay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...