10.02.2014

Viskose-jersey-tunika og eit PREVIEW!

Viscosejersey er ein spennande t ype stoff å sy av, særleg fordi stoffet har veldig fint fall. Flott til bluser/ toppar! Er ikkje så aller verst å sy av (når ein har overlock-maskin), samanlikna med til dømes sateng. Men er nok ikkje noko vinterstoff, oppdaga eg her om dagen, ved sortering av ferdigtromla tøy som etterpå hadde lege i eit kaldt rom. Polyester-fleece: “varmt” å take på, trass i at stoffet var kaldt. Bomulls-isoli: Ganske lunt. Viscosejersey: Kaldt, brrr! Men så blir det sikkert tilsvarande svalt og godt om sommaren, vil eg tru!

PREVIEW?? Av kva? Jo, nå skal du høyre: Mønsteret eg brukte som utgangspunkt då eg sydde denne tunikaen, vil du kunne kjøpe i marsutgåva av den norske utgåva av Symagasinet :-) Akkurat her har eg endra ein god del, sidan eg hadde lyst til å teste ut ulike måtar å veriere mønsteret på.

Sjølve mønsteret er ein omslagstopp. Med i mønsteret er det tre ulike byste-storleikar, tre ulike variantar av nederste del på toppen og to ulike typer ermer. I tillegg fylgjer det med eit indre forstykke som er tilpassa amming. Storleik S – XL.

Av alle kominasjonane ein då vil kunne få, er dette to av dei:

1 kommentar:

  1. Så flotte topper! Kjempemoro at du er med i neste utgave av Sy Magasinet. Det skal jeg selvfølgelig kjøpe. Du er flink og det er så artig å følge med deg... Klem fra Solveig

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...