02.02.2014

Ull-tunika med skal av glade fargar

Det finst ikkje så mange ullstoff med motiv på, men kva med å putte eit jerseystoff i glade fargar på utsida? Det har eg gjort på tre plagg siste tida, fyrste plagg ut kjem her :-)

 

Tunikaen er sydd av ullfrotté frå Janus med ytterstoff av bomullsjersey frå Stoff og Stil. Det tok mykje tid og tankearbeid å få fôra denne grunna overlappinga framme, så det blir ikkje fleire slike i fôra utgåve. Men når den fyrst blei ferdig, blei eg veldig fornøgd, sjølv om litt sånn lakserosa-aktig farge ikkje er heilt min farge :-)

Nedst på armane er det sportsull frå Janus (samme stoff som i forrige innlegg.

Mønster: Heilt Spesiell og Jubel, forlenga i lengda og breidda nederst til å bli tunika. Forkorta ermane med 2 cm.

Stoff: Janus (ljoserosa ullfrotté og lilla sportsull til ermeavslutning), Stoff og Stil (mønstra jersey og ribb)

Inspirasjon: Skal lure på om eg ikkje blei inspirert av kjolen Kristin sydde like før eg sydde denne tunikaen? Den er uansett verdt ein titt :-)

 

 

Som vist fram før utan å kommentere det, har eg fått “custom made” lappar. Eg var skuffa i starten, for to av fire fargar var ikkje slik som avtalt, sjølv om eg hadde sendt inn fysiske fargeprøver i posten til leverandøren. Men når eg berre blir vant til dei, synest eg dei er brukande likevel, særleg til lilla plagg, sidan rosafargen har blitt ljoselilla i staden for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...