27.08.2011

Babyjakke med fargeglade kantar

Nyfødt barn = tida for å finne stoff i restekorga. Og der fann eg dette stripete interlockstoffet, kjøpt inn som restestoff ein gong i tida, og nå akkurat nok til ei babyjakke! Det er så deileg og ekstra tykt, må vere dobbelstrikka på nokon måte, trur eg. Stripene er mørke lilla, ikkje svarte.

DSC_0783

Kanting:

Interlocken “Soppverden” frå CeTho er så frisk i fargane, at eg måtte teste den ut som kant. Og eg blei veldig fornøgd med resultatet designmessig. Men sjølve stoffet er såpass laust at det eignar seg ikkje i kantebandsapparatet. To gonger sklei det ut av kurs i apparatet, sjølv om eg har eit apparat som i utgangspunktet taklar relativt vanskelege stoff.

DSC_0794

Applikasjon:

Soppen i hjørnet er sydd på som ein "jersey-applikasjon". Sidan eg brukte rettsting på to elastiske stoff, strauk eg på ein bit strykeinnlegg bak, så ikkje saumen skal ryke.

DSC_0779

Mønsteret:

Mønsteret er frå Ottobre 5/06, eit mønster eg hadde brukt før til ei barselgåve.  Storleik 56, men svarar nok meir til str. 62. (Jenta er ca 54 cm lang nå)

DSC_0792

Knyteband:

Dårleg tid, så man tager hva man haver… På innsida blei det skulderband frå Stoff og Stil, og på utsida strimlar av interlock. Klipt på langs av stoffretninga, der det er liten stretch, ikkje på tvers. Ikkje det stiligaste med rå klippekantar, men det fungerer!

DSC_0784

 

Om ein skal kante med interlock med motiv på, er det lurt å tenkje over kva for ende av remsa ein puttar inn i apparatet, slik at ikkje motivet blir opp-ned!

DSC_0787

 

Mønster:
-Ottobre 5/06

Stoff og tilbehør:
-Tykk, stripete interlock kjøpt i Hjørring
-Sopp-interlock frå CeTho Designs
-Vliesofix, Stoff og Stil
-Billigaste strykeinnlegg, Stoff og Stil

1 kommentar:

  1. Utrolig nydelig jakke, å jeg digeer at du brukte mønsterstoff til å kante med. DEt gav et helt nytt uttrykk:) Du er så flink, å jeg bare digger tingene dine Annwes;)

    Klem fra siri

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...