22.08.2011

Nordisk stoff-design

Eg likar godt den nordiske, fyrst og fremst svenske, trenden innanfor stoff-design og saum av barneklede. Stikkord er strikka, trykte stoff oftast av bomull, med klare fargar, minimalistiske, retro-aktige figurar. Dessutan retro-inspirerte klesmodellar gjerne kanta med kantebandsapparat på coverstitch-maskin.
For kort tid sidan fekk eg kjøpe ein IKEA-flytteeske full av stoffrestar frå nettbutikken CitRonE Design, i desse dagar utskilt frå nettbutikken  CeTho Designs, som inntil omorganiseringa har vore stor i Norge på typen stoff omtala over. Her er det herlege innehaldet i pakka:

Jersey (trykk på biletet for å sjå større versjon):DSC_0742beskjært
Desse stoffa kjem frå JNY, Jofotex, Mjuka tyger, Znok.

Interlock:DSC_0744
Her er det stoff blant anna frå CeTho, Myllymuksut, Znok, JNY, Lilofant, Strömming Design (trur eg).

Velour og litt frotté: DSC_0746beskjært

4 kommentarer:

  1. Bare litt misunnelig! SÅ mye fint!!

    SvarSlett
  2. jEG ANGRER LITT PÅ AT JEG IKKE OVERBYDDE DEG hahaha. med store bokstaver å alt;)

    Vvet ikke om jeg har sagt det før, men jeg ELSKER bloggen din. Det er jo ett opslagsverk i tillegg til at du lager utrolig flotte ting:D Så gøy å bare sitte å bla å bla i bloggen din. Du er rett og slett helt genial;)

    Nå gleder jeg meg til å se hva du tryller frem av alle disse herlige stoffene fra citrone;)

    Klem fra siri

    SvarSlett
  3. *Annwes glad vinnar av auksjonen,jippi!* ;)

    Sjeroks: Tusen takk for koseleg kommentar!

    SvarSlett
  4. Så masse flotte stoffer da. Kjenner at jeg trenger en shoppingrunde snart altså :)

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...