17.08.2011

Nabojenta eitt år!

Ho fekk ein body i bursdagsgåve:

DSC_0569

Eg diggar dette stoffet frå Ixat på Etsy, eg kunne tenkt meg meir av det, men nå er ho dessverre utselt (får ho inn meir seinare, tru?). Bodyen er kanta med ribb, bortsett frå nedst, der den er kanta med interlock så kanten ikkje skal krølle seg så mykje. (Men det gjer kanskje ikkje noko om bodykanten mellom beina krøllar seg litt, den blir jo strekt når bodyen er på??).

Knepping i skuldra, sydd etter denne metoden.

DSC_0561

 

Og så fekk eg meg trykte satenglappar med vaskesymbol for litt sidan, desse er frå labelman.no, men eg kjøpte samtidig liknande lappar hjå carelabels.co.uk på Ebay her til ein mykje billigare penge, og med fleire moglegheiter i design/fontar o.l.  Båe firma leverte lynkjapt!

DSC_0568

 

Mønster: Eige
Stoff: Jersey frå Ixat på Etsy.com. Ribb frå Stoff og Stil. Knappar frå KAM (Lykkedragen.no, Etsy eller Ebay). Satenglappar frå labelman.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...