03.11.2011

Posebukse, revidert

DSC_0835

For litt sidan lagga eg nokre posebukser som blei litt for posete i livet (i allefall når dei var sydd i litt stivare stoff enn babycord). Då eg klipte buksa som blei sydd med legg i sidene, klipte eg eigentleg to bukser, og nå har eg sydd den andre også. Men utan legg. Eg bretta heller stoffet omtrent der ein sidesaum ville gått, og så sydde eg sidesaum slik skissa viser. Dermed forsvann ca 5 cm i kvar side øvst. Og det blei igrunnen ganske så bra! posebukse2

Det er ikkje så lett å sjå den eigentlege forma på bukser i såpass mønstra stoff som dette, men ein får ein idé i allefall:

DSC_0832

DSC_0833

Mønster: Eige, modifisert utgåve av mønster teikna med hjelp av Armstrongs bok.

Stoff:
Stretch-cord “hundreogørten wales”(veeeldig smale riller), Fabric.com Ribb kjøpt i Danmark ein eller annan stad.

1 kommentar:

  1. Flott bukse, og så kjekt at du fortel korleis du gjer det!
    Skal prøvast!

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...