02.04.2012

Ammetopp med jakke til

Fyrst sydde eg jakka. Eg mangla inspirasjon, og trong eit prosjekt med ferdig mønster. Eg fekk lyst til å bruke det lakserosa stoffet, og leita gjennom mitt vesle arkiv av kjøpte mønster etter eit cardigan-mønster. Det fann eg ikkje, derimot fann eg eit enkelt boleromønster frå Stoff og Stil. Så la eg på stoff nedanfor slik at det blei ei lang jakke. (Seinare får eg gå på leiting etter eit fint cardigan-mønster, for det ønskjer eg meg…)

DSC_1003

DSC_1004DSC_1007

Eg blei ikkje kjempeheldig med plassering av legga, men elles funkar jakka heilt greitt. Alternativet denne gongen var ikkje å lage ei meir grundig gjennomført jakke, men å ikkje få laga noko i det heile tatt. Så eg er godt fornøgd.

Når eg fyrst hadde kanta jakka med bil-interlock, fann eg ut at eg ville sy ein ammetopp til å ha inni. Også den blei laga med utgangspunkt i eit Stoff og Stil-mønster, det samme mønsteret som eg har brukt som utgangspunkt fleire gonger i det siste. Eigentleg berre mønster på ein ettersitjande t-skjorte-topp med overlapp over bysta.

DSC_1002

Sidan interlocken ikkje er god til å trekkje seg saman når den blir strekt, tredde eg i eit tynt strikk i faldane på dei to stykka som overlappar over bysta: DSC_0980

(Eg festa strikket for hand på kvar side før toppen blei montert). Dette har fungert fint ved bruk av toppen, men eg er litt redd at strikket kjem til å slite seg gjennom undertråden på coversaumen. Det vil tida vise.

Mønster: Utgangspunkt i to Stoff og Stil-mønster.
Stoff: Bil-interlock frå Stoff o gStil. Stripete, kraftig bomulljersey frå Stofstedet.dk. Kvar strikket er kjøpt, hugsar eg dessverre ikkje, eg er snart tom og kunne trenge meir…

1 kommentar:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...