09.04.2012

Ikkje heilt A4

Etter turen til Roma har eg blitt inspirert til å prøve meg på plagg med litt andre detaljar enn dei vanlege ribb-kantane. Det krev at eg må vri hjernen litt, men det er moro også. Ideén til denne toppen fekk eg etter å ha lest månedens utfordring i Utfordringsblogg for søm, der det var eit bilete av eit tre i vårblomstring.

DSC_0548

Dette er eit øvingsprosjekt, og eg er godt fornøgd, for det er vanskeleg å lage kragar. Og endeleg fekk eg bruk for saumbysta til noko anna enn fotografering, for bysta var gull verdt til å utforme kragen. Om kragen held etter ein vask eller to, blir spennande å sjå, hehe.

DSC_0546kompr

DSC_0540kompr

DSC_0552

Eg testa ut ein ny metode å kante på, altså, eg har funne det på sjølv, men idéen er ikkje meir original enn at det garantert er mange andre også som har funne det på. I korte drag går det ut på å sy på ei bretta remse stoff der dei to blada blir litt forskyva under påsying. Det blei veldig vellykka, synest eg.

Mønster: Eige

Stoff: Blomsterete jersey frå Ixat på Etsy, einsfarga jersey frå Stoff og Stil, båe stoffa av bomull.

7 kommentarer:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...