25.04.2012

Kile-kjolen i fast stoff

Denne kjolemodellen såg dagens ljos for ikkje så veldig lenge sidan, men den gong i jersey, her. Nå har eg prøvd den ut i fast stoff, str. 5 år, og det fungerer (Gutungen i huset prøvde den på i full fart, så noko nøye ettersyn fekk eg ikkje...) Eg har fylgd framgangsmåten i det andre innlegget, men den blei bittelitt kort, så eg sydde på blondebandet etterpå.

DSC_0715

Tankar rundt konstruksjonen: 

Stoffet vil falle finare rundt armane på ein tradisjonell kjole med raglan-ermar (av typen bondeskjorte/peasant blouse), så om ein har eit slikt mønster, er nok dét å foretrekkje. Har så kjolen nokre fordelar, bortsett frå sjølve utsjånaden med stripene i sidene? For aktive jenter som til dømes held hendene i vêret og tar imot en ball, reknar eg med at denne modellen  gjev betre fridom til å lee seg i. Og så er det sjølve utgangspunktet mitt, då, at det kan vere ein kjole som ein relativt lett kan teikne mønster til utifrå instruksjonar, om ein ikkje har tilgjengeleg raglankjole-mønster.

Stoff: Blomstrete poplin frå Hilco, trur eg, grønt stoff frå Stoff og Stil. Blonder frå den tidlegare sybutikken til mammaen til ei venninne:-)

DSC_0716

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...