24.11.2014

Symessa 2014!

Då er årets symesse på Norges varemesse på Lillestrøm over for i år. Eg kosa meg tre timar på fredag og mange timar på laurdag, fyrst og fremst fordi eg fekk møte masse hyggelege menneske! Folk eg har møtt tidlegare, folk eg har kjent på nett men ikkje møtt face to face før nå, og folk eg møtte for fyrste gong. Kjempemoro! Tusen takk til alle som tok kontakt, og takk for tilbakemeldingar om at bloggen min kjem til nytte :-)

Som i fjor har eg knipsa på slutten av dagen, når dei fleste har gått heim. Så det har vore mykje meir folk her enn dette. I år var det eit kjempestort utval av trykte jerseystoff å få kjøpt, og det var litt meir tilbod enn i fjor, trur eg.

Og så var det sykonkurranse mellom seks av dei i alt åtte deltakarane i NRKs “Det store symesterskapet” som går på NRK1 på onsdagane framover. Oppgåva var å redesigne ein grå joggegenser frå H&M. Sidan eg  går i samme syforening som Anne og Solveig, var det ekstra moro og stas å heie og fylgje med!

Anne (http://www.topstitched.net/) Solveig (http://houseofhopen.blogspot.no/)

Sjølv om innspelinga er ferdig og resultatet eigentleg er klart (men ukjent for oss sjåarar), må eg berre seie heia, heia! til dykk i Det store symesterskapet, håpar at det er ein av dykk to som vinn! Eg er stolt av dykk, Anne og Solveig!

Her er eit bilete av Symesterskap-gjengen etter at dei har sydd og redesigna:

 

Til slutt: For min del slutta symessa på ein fantastisk måte i år; Ein Babylock Imagine blei med meg heim! Endeleg, eg som skulle kjøpe den på symessa i fjor, men då hadde dei den ikkje på lager då eg var der. Denne gongen skulle eg eigentleg ikkje ha maskin, sidan eg reiste kollektivt. Fredag ettermiddag var dei utselte. Men selgaren henta ei maskin til laurdag, i tilfelle eg skulle ville ha maskin likevel. Og JA! Vidunderlege lykke og glede, maskina blei mi!! (Og takk til dei i syforeninga som kom på den geniale idéen om å ha med seg trillekoffert på symessa, så fekk eg den med meg heim :-)

(Om du har lyst til å sjå bilete frå messa i fjor, er det å finne HER!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...