13.11.2014

Det snør!

Ullgenser til seksåringen: Denne er sydd av tykk og god sportsull frå Janus (tykk frotté). Applikasjonen er ein test på korleis det er å kutte ut stoff med Silhouette’n. Det gjekk, men ikkje superbra, det var for tynt og kniven tok med seg stoffet litt undervegs. (Eg strauk på Vliesofix bak stoffet, tok av papiret og klistra stoffbiten på kuttematta med limsida ned. Knivdjubda hugsar eg ikkje, måtte prøve meg litt fram, endte eg på 7, tru?)

Mønster: Eige
Stoff: Janus (fargen på det øvste biletet ikkje så aller verst gjengitt). Applikasjonsstoffet er quiltestoff.

Og dessutan: Jenta ønskte seg ein nattkjole, så eg tok samme mønsteret og skrådde ut og forlenga:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...