19.09.2014

Smale bukser og vide bukser

Buksa til venstre er sydd av ein litt stiv isoli, litt eksperimentelt, sidan det ikkje finst så mange smale bukser i denne typen stoff (?). Eg har prøvd den på henne då eg hadde den med heim til Kristiansand forrige helg, og den såg grei ut då. (For dei som ikkje las kveldens fyrste innlegg, så er eg for tida vekependlar med hybel-syrom i Oslo…)

Mønster: Det smale er frå Ottobre, faktisk på “tights”, men Ottobre har (tidlegare) hatt ein tendens til å ha veldig vide snitt, så dette her blei bukse. Og treåringen min er ikkje den spinklaste i barnehagegruppa. Mønsteret på den andre er eige, frå den tida då eg teina ein del buksemønster, blant anna frå boka til Helen Armstrong.  Begge str. 98.

Stoff: Buksa til venstre er isoli frå Jydsk stoflager, Ikast, verdt eit besøk på Jyllands-ferieturen. Buksa til høgre restar av velour (all velouren min er av (hovudsakeleg) bomull, forresten). Ribb frå Stoff og Stil (oransje) og Jydsk stoflager (stripete).  Lomma er av velour kanta med FOE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...