19.09.2014

Med lommer på knea

På spørsmål om kva slags bukser eldstegut ønskte seg, svarte han at an hadde lyst på lommer på knea, for då kunne han sitje med hendene i lommene når han sat på stol (trur kanskje eg hadde sydd nokre slike allereie mtp forsterking av knea, og så lika han det godt.) På den tredje buksa klipte eg lommene, men gløymte å sy dei på, men det gjekk fint for han dét også :-)

Mønster: Eige, str. 134. Alle tre buksene er sydd av samme mønster. På dongeribuksene er det lagt til oppleggskant, på joggebuksa er det lagt til ribb frå samme lengda (så jogge-buksa er litt lenger totalt sett). Det er litt stretch i dongerien. Eg trur han framleis likar best å ha bukse utan smekk, derfor er det strikk i livet. For at det skal gå an å få den over rumpa, prøvde eg ut fyrst å sy lommer av eit litt tynt isoli-stoff eg hadde, og det funka fint. På den andre dongeribuksa sydde eg inn ein kile av eit tynt isoli-stoff i kvar side. Det funkar fint under bruk, men det var ikkje så lett å sy spissen.

Stoff: Dongeri med stretch frå Fabric.com (kjøpt på salg for, kva var det, 3-4 dollar/yard, fekk i allefall ei stor pakke med mange meter stoff under 200kr-grensa! (2-3 år sidan). Det kongeblå stoffet i joggebuksa er ein middels tykk isoli med stretch, det aldeles mjukaste stoffet av bomull eg har kjent, trur eg. Om Textart har det ennå, kan det anbefalast på det varmaste! (I skrivande stund har eg “tights-bukse” på meg av det samme stoffet, det er ikkje fullt like fløyelsmjukt etter fleire vask, men den er kjempedeileg å ha på likevel!) Kassett-stoffet hugsar eg ikkje kvar er i frå, det andre grå isoli-stoffet er frå Textart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...