19.09.2014

Bursdagsskjørt x2

Mellomstejenta skulle i to bursdagar til til saman tre barn ikkje lenge etter skulestart. Jentene fekk kvart sitt skjørt, medan tvillingbroren til den eine jenta fekk ein genser (neste innlegg).

Mønster: Heilt Spesiell & Jubel i utgangspunktet
Ribben av Stoff og Stil-type klipte eg 51 x 19 cm inkl 1 cm saummonn, men har ikkje fått sett korleis det blei på i praksis.

Lomma klipte eg ved å klippe den likt som skjørte-forstykket i sida og så kutte det av sånn passe på den sida av lomma som vender inn mot midten. Fyrst kanta eg lomma med ribb, deretter tråkla eg på skjørte-forstykket med lange sting på symaskina øverst, i sida og nederst. Deretter nåla eg ribbkanten fast og sydde den fast med trestingssikkakk, lot ei lommeopning stå igjen øverst. (Applikasjonen blei gjort aller fyrst).

Slik blei det ei lomme med ein litt annan vri, det er ikkje den mest naturlege lomma når det gjeld å få handa si nedi, men eg synest det blei såpass bra at eg sydde to skjørt med samme patent.

Stoff: Bomullsvelour frå diverse stader. Ribb frå Stoff og Stil (grønn) og ? (turkis). Oranske blomsterstoff frå Tygladan.se. Raudprikkete jersey frå Textart (?)

Før hadde eg full kontroll på kvar alle stoff kom frå, nå er lageret fleire år gamalt, og det går litt i surr…

1 kommentar:

  1. Utrolig så mange innlegg på en gang. Mye morsomt å se på!

    Jeg har ikke kjøpt boka til Heilt spesiell og Jubel, og angrer litt akkurat nå. Det er AKKURAT et sånt skjørt jeg har funnet ut at jeg må sy til to små jenter. Jeg skulle sy to joggebukser, men har feilberegnet behovet for stoff. Men, tror jeg har stoff nok til et enkelt skjørt. Med ribb i et annet stoff så er det ikke så mye stoff som behøves. Jeg får finne på noe selv. :-)

    Hyggelig med litt nye innlegg fra deg. Regner med at du får gjort litt av hver nå, fra hybelsyrommet ditt. :-)

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...