09.12.2012

Nød-rull

DSC_0877

Eg har sydd mitt fyrste reserve-dorull-trekk! Sånn àla dei gamle dorulldokkene, men i ein litt annan stil, må ein kunne seie, hehe. Bakgrunnen var at eg skulle på jolebord med jobben, og kom samme dag på at alle skulle ha ei lita gåve med seg. Sikkert til “pakkeleiken”, tenkte eg (noko som viste seg å vere rett). Altså, leiken går  ut på at kvar gruppe får utdelt to terningar og passeleg mange pakker, og så er det ein eller annan  som tar tida (fem minutts tid???). Medan klokka går, trillar ein terningane etter tur. Får ein sekser, får ein ta ei pakke, enten frå bordet eller frå ein av dei andre (etter kvart berre frå dei andre). Får ein to sekserar, får ein ta to pakker. Så går turen vidare, rundt og rundt. Og når nokon ein eller annan stad seier at nå er tida ute, får ein dei pakkene ein har framføre seg til odel og eige. Om ein i det heile tatt har nokon, då.

Så var det det å finne på noko løgleg (artig) å ha inni pakka, då! Eg fann ut at eg skulle prøve å lage ei pakke som alle skjøna kva var, men som ikkje var det i det heile tatt. Men det var litt vanskeleg å skulle forme til ein ting og samtidig ha samme vekt og greier. Så i staden for blei det ein dorull. For den skjønar alle kva er. Og ingen vil vel ha ein dorull? Men denne dorullen var litt annleis, den hadde nemleg fått eit trekk over seg, surprise ;-) Og ekstra artig var det at mottakaren synest det var tøft!

DSC_0876

DSC_0878

Mønster: Ikkje noko/dorullen sjølv
Stoff: Raud singel-jersey av bomull, kvit singel-jersey stryke på med vliesofix. (Sidan pakka i utgangspunktet ikkje skulle innehalde nokon flott ting, og eg uansett reknar med at trekket ikkje skal vaskast kvar veke, har eg ikkje sydd lappen fast)

6 kommentarer:

  1. Så artig og oppfinnsomt Annwes!

    SvarSlett
  2. Det var en kul vri. Veldig artig med sånn pakkelek. Jeg spilte nylig med mine kollegaer, det gikk voldsomt for seg.

    SvarSlett
  3. Så morsomt påfunn :)
    Ønsker deg en riktig god jul :)
    Hilsen Frøken V

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...