27.12.2012

Fly-genser

Før jol blei mellomstejenta bedt i fireårsdag, og ho ville at eg skulle sy ein genser med fly på til bursdagsbarnet. Eit fint oppdrag eg ikkje kunne seie nei til.

Eit fly tar av

Baksida:

Flyterminal og flytårn bak på genseren

Om ein applikerer på eit stoff ved hjelp av vliesofix langs heile breidda av plagget, tar ein bort stretchen i breidde-retninga, noko eg ikkje hadde lyst til. Derfor prøva eg meg med å sy “bakken” på med cover-maskina utan fiksering (eg brukte kanskje nokre knappenåler undervegs). Eit risky prosjekt. Fyrst tråkla eg på den brune jersey-strimmelen på med symaskin frå rettsida, deretter sydde eg med covermaskina frå baksida medan eg bruka rettsaumen som guide-linje. Deretter drog eg ut sytråden i rettsaumen. Det funka greitt nok.

Flyapplikasjon på genser

Flyapplikasjon på genser

Mønster: Eige

Stoff: Frotté med skyer frå tidlegare Cetho Design/CitronE. Bomullsjersey frå JNYDesign (frottéen er vel gjerne også frå JNY…). Ribb frå Danmark, importert til Danmark av Jydsk Stoflager, vil eg tru.

1 kommentar:

  1. Godt nytt år! Så stilig genser! Lillebror her i huset hadde elsket en slik en. Tusen takk for kommentar til mini-uglien på bloggen min, den varmet godt! :)

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...