27.12.2012

Genser med hus på

Minstejenta trong overdelar, og då blei denne laga.

DSC_0887white

Mønster: Eige (teikna ved hjelp av Aldrich si barnemønsterbok)

Stoff: Vinterfrotté frå Hilco. Huset er av stretch-isoli frå Hilco (eit stoff som dessverre ikkje held seg så godt i vask fargemessig).  Ribb frå Stoff og Stil.

Og så eit lite sukk om fargar på digitale skjermar:

Fargen på genseren er ein flott plommefarge. Men eg har litt problem med farge-gjengiving på PC’en, og veit ikkje heilt korleis fargen blir på din skjerm. Eg kan take eit bilete som på skjermen på Nikon-speilrefleksen (5100) ser greitt ut, men på PC’en har det heilt andre fargar (her om dagen då eg la merke til forskjellen på kamera og PC på eit anna bilete, var PC-biletet for blått). Eg har prøvd å justere på skjerminnstillingane på PC’en, men det var framleis veldig stor forskjell på kamera-skjerm og PC-skjerm. Akkurat nå tenkjer eg at det ikkje er noko stor vits i å gjere mykje fargeredigering i til dømes Photoshop Elements på PC’n min, for eg veit jo ikkje korleis det eigentleg ser ut… Eg tar gjerne imot tips, om de har! Eg stolar på at kameraet gjengir fargane bra, men kan det vere feil?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...