08.02.2012

Fram med dei glade stoffa

Denne tida av året er fin til å finne fram lette stoff med friske fargar, for å glede seg til sommaren. Eg fekk lyst til å prøve meg på å sy pengepungar i friske fargar. Det er mange som syr slike vesker av denne typen i ulike variantar rundt omkring i verda, men eg har særleg latt meg inspirere av fru-jansen, som har sydd nokre flotte nokon innimellom. (Det er også mykja anna flott på bloggen hennar, til dømes syr ho nokre herlege barnekjolar).
DSC_0549
Og i skrivande stund ser eg også at Skrekk og Gru også har laga mange tøffe nokon!
Det var artig å sy slike, og det kan godt hende det blir fleire med tid og stunder.
Korleis syr ein så ei slik lita fôra veske/pung/mappe med glidelås? Det finst massevis av tutorialar på dette rundt omkring, ein kan til dømes google “zippered pouch tutorial”, eller “wristlet tutorial”. På youtube finst det forklaringar, til dømes denne: http://www.youtube.com/watch?v=8BrtcXAzeBU. Ein norsk tutorial finst på bloggen til hanne@landet.


DSC_0550
Tilfeldigvis passa armbandet akkurat rundt pungen, ikkje så dumt eigentleg, og noko å vurdere også neste gong…
Stoff: Etsy og Stoff og Stil. Dyrestoffet har eg fått i gåve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...