18.06.2013

Sommar-posebukse / Summer Jersey Pants

Eg har prøvd den enkle posebukse/haremsbukse-modellen i Ottobre sitt sommarnummer:

Ottobre 3/2013

Ottobre kids summer 2013

Den blei ein del posete framme bak, så om eg skal sy fleire, vil eg klippe litt av mønsteret på toppen på framdelen. For det kan godt hende eg kjem til å sy fleire. Dette er eit fint nybyrjar-prosjekt, forresten!

I think it’s a little bit too loose in front, compared to the back, so next time I will cut a little off the top of the front pattern piece. By the way, this is a nice beginner’s projekt!

Mønster/pattern: Ottobre 3/2013
Stoff/fabrics: Jersey frå Textart.no, ribb frå Stof2000?

5 kommentarer:

  1. De ble kjempefine! Kjenner at jeg har lyst til å sy en slik. Har nok ikke tid nå, skal ha ferie om 10 dager, og har fremdeles litt igjen sv planlagte prosjekter.

    Veldig søt jente du har! God sommer til dere!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, og god sommar til deg også, Gro!

      Slett
  2. Fin modell du har!
    Jeg har også sydd flere av denne buksen og liker den veldig godt. Jeg har også sydd den i fast stoff som tilbehør til kjole; det fungerer også fint. Som et alternativ til denne buksemodellen liker jeg godt mønsteret på Leggings fra Minikrea. Der er det også en variant med en fin knickers med ribb oppe og nede :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, og flott å få tips til andre bruksmåtar og andre mønster :-)

      Slett
  3. It looks very nice!
    I love the colours ♥ ♥ ♥
    greetings Renate

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...