21.01.2013

Vinterlue med brem

Har du nokon gong vore ute i kald vintervind med lue på, og lagt hendene tett inntil øyrene utanpå lua, og kjent kor deileg, tett og varmt det blir då? Vinden kan berre ha det så godt, og det kan igrunnen all verdas bekymringar også nokre augneblinkar. Heilt til ein blir kald på hendene, eller ein treng dei til noko anna enn å halde rundt øyrene… Eg har lyst på ei lue som kan gje den kjensla. Eller i allefall ei som kan halde meg ekstra god og varm. For det spørs om ei lue kan lage “stenge-verda-ute-ved-å-halde-tett-rundt-øyrene-kjensla”. Men fyrst har eg prøvd å lage meg ei hybrid-lue, ein mellomting mellom ei lue som varmar godt rundt øyrene, og som samtidig ikkje er ei kjedeleg lue. 

DSC_1129k

Det blei eit bilete i full fart på veg til kyrja for ei vekes tid sidan, bremmen har til og med fått seg ein brett eg ikkje rakk å oppdage før biletet blei knipsa… Alt i alt blei eg godt fornøgd med lua, men den blei litt i minste laget, og varmar derfor ikkje så veldig godt rundt øyrene i vinden.

For å teste ut litt meir, sydde eg ei lue til fireåringen etterpå, hennar lue er elativt sett litt større enn mi , og utan brem:

 DSC_1131b

Om luene:

Begge luene har to lag fleece i pannebandet og fôr i toppen av fleece. Vaksenlua har ytterstoff av eit strikka stoff medan barneluahar fleece i to lag i toppen. Omkrinsen på mi lue er 55 cm, medan hovudomkrinsen er 56.5 cm. Dette blei for stramt når det er to lag med fleece, som eigentleg ikkje er så veldig tøyeleg eit stoff. Så i barnelua brukte eg samme omkrins på lua som på hovudet, og det blei betre. Høgda på luene er tatt litt på gefühlen, delvis utifrå mål, delvis utifrå kalkulasjonar utifrå hovudomkrins. Øyreflappane ligg ikkje heilt inntil på barnelua, og neste gong skal eg la mønsteret gå i rett linje bakover frå nedst på øyret, og ikkje fyrst opp og så bak. For i sistnemnte tilfelle blir det ein lausthengande flapp som kan bøye seg ut. Dessutan skal eg vurdere å ikkje la baksaumen på “pannebandet” gå rett ned, men heller litt innover nedover, så lua blir litt strammare nedst bak.

Mønster: Eige
Stoff: Fleece frå Stoff og Stil, strikka stoff frå Jydsk stoflager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...