09.01.2013

Sommarleg kjole i januar

DSC_1120kvit

Bursdagar er i grunnen kjærkomne når eg eigentleg har lyst til å sy, men er akkurat så sliten at eg treng eit konkret prosjekt med frist for å setje i gang. I dag var fireåringen i bursdag, og ho fekk med seg ein kjole. I tillegg til at eg kosa meg med å sy kjolen, var det ekstra koseleg at foreldra sette pris på gåva!

Eg har brukt eit Onion-mønster som tidlegare ikkje har inspirert meg særleg, men denne gongen hadde eg ein annan kjole friskt i minnet, nemleg ein flott kjole Skrekk og gru nyleg sydde. Eg synest det var så stilig av bandet på kjolen hennar kom ut midt i løpegangen, i motsetnad til Ottobre-mønsteret eg har sydd av før ein gong, der knuten er på sida, framom skuldra. Då eg såg at Onion-mønsteret også hadde knute på midten, blei eg inspirert til å sy av Onion-mønsteret. Dessutan er det så moro å sy sommarkjolar når ein har kome seg over nyttår, og kan sjå framover mot vår og sommar!DSC_1117kvit

Det er i grunnen lite hokus pokus med denne typen kjole, den er enkel og finst i utallige variantar. Berre google “pillowcase dress”, så ser du ein heil haug!

Neste gong eg syr ein slik kjole, skal eg la knapphola framme liggje tettare inntil kvarandre. På  mønsteret er det 5,5 cm mellom knapphola, og då blei det ein stor “innoverfald” midt framme då eg knytte knuten. For det andre; då eg sydde løpegangen, bretta eg inn saummonnen før eg sydde. Det blei litt i tykkaste laget med tanke på rynkinga. Hadde lønt seg å lese mønster-rettleiinga før eg sydde i staden for etterpå, for der står det ingenting om at ein skal brette inn saummonnen, hehe. 

Kjolen er fleksibel i storleiken, sidan ein kan stramme bandet akkurat som ein vil, og dermed enten få grunnare/djupare armholer, og smalare eller breiare kjole der den rynkast. I teorien i allefall, det krev vel at bandet ikkje glir for lett inni løpegangane, kanskje. Eg synest det ser lovande ut på denne kjolen, i allefall. Og det er vel heller ikkje noko i vegen for å bruke kjolen om vinteren med genser inni!

Mønster: Onion 20040
Stoff: Stoff og Stil. Eg diggar det stormønstra stoffet, dette var dessverre siste rest eg hadde…

1 kommentar:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...