06.11.2012

Lue- og genser-testing

Å sy er å rekreasjon for meg i ein hektisk kvardag, så saumen er nokså høgt prioritert. Å teikne masse mønster slik eg gjorde i siste fødselspermisjon synest eg ikkje er verdt tidsbruken i forhold til det eine eksemplaret eg syr av mønsteret, men av og til klarer eg ikkje å la vere likevel. Denne gongen har det blitt eit par luemønster og ein lang genser/tunika.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Ytterstoff: Nylon-poplin
Fôr: Ull-interlock

Fyrste lua blei for kort i nakken, og kanskje bittelitt trong, så eg laga ei nye med litt større vidde og høgde (mønstra lue). Lue nr. to sit fint på biletet, men er for lang i nakken, og dyttast derfor framover og ned i augene. Men den funkar om ein brettar den opp ein cm i panna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Tunikaen ho viser fram, er eit genser-mønster som er forlenga og ørlite grann utskrådd. Eg lurte på å lage jakke, men hadde ein del tykke, ikkje delbre glidelåsar eg tenkte eg kanskje kunne få brukt. Så eg forsøkte meg på å setje inn glidelås med opninga nedst i staden for øvst. Det blir ikkje noko rein jakke, men ein genser som blir litt lettare å få av og på. Det fungerer sånn passe, om glidelåsen er heilt att, får ho “glidelås-gravidmage” når ho set seg, så i praksis er glidelåsen tredjedels open heile tida.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For spesielt interesserte i luemønster, og for meg sjølv, om eg skulle finne på å teikne endå eit luemønster:

Mønsteret er av samme type som mønsteret i dette innlegget.
Jentas hovudomkrins: 50 cm
Kvit lue: Både ytterstoff og fôr med vidde 52 cm. Fôret blei for slapt. Ytterstoffet eigentleg greitt, men ikkje så veldig mykje å gå på. Strikk sydd i bak, som tar inn att to cm i vidda på lua.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På den neste lua er vidda på ytterstoffet 52,7 cm. I nakken tok eg inn ca 3 cm med strikk. Denne gongen laga eg litt mindre fôr (i microfleece), 49 cm i vidde, og 3 mm kortare i høgda enn ytterstoffet. Dette fungerte bra. Men største endringa frå lue nr. ein var at lue nr. to er litt høgare generelt sett, og at mønsteret baktil går rett bakover frå øyreflappen mot baksaumen, medan det fyrste mønsteret skrådde oppover frå øyreflapp til baksaum.

Neste gong då? Kva med: Vidde på ytterstoff 52,5 cm, høgde på mønster framme ved panna: 16,7 cm, ved øyret 21 cm, og bakerst 20,5 cm (alle mål loddrette frå nivå med spissane øvst på mønsteret). Fôr litt mindre, som på lue nr. 2.  Eg har eigentleg andre ting å gjere enn å sy fleire luer til ho som har to allereie. Nokon andre som har lyst til å prøve seg?

2 kommentarer:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...