04.11.2012

Fireårs-bursdag med vimpelrekkje i staden for ballongar

Det byrjar å bli ei stund sidan bursdagen til mellomste-jenta nå, det var til dette selskapet ho fekk Ridder Mikkel-kjolen. Etter selskapet har eg tenkt at eg skulle vise fram vimpelrekkja vi laga kvelden før selskapet, for den blei så frisk og fin:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er moro å pynte litt til bursdagar, men eg er ikkje blant dei som brukar veldig mykje tid på det. Kvardagen er hektisk nok. Vimpelrekkja er laga på enklaste vis, og med rullekniv gjekk det radig.

Fyrst teikna eg eit vimpelmønster på ei papp-plate og skar den ut til ei mal:

vimpelmønster

Eg bretta stoffet dobbelt (med vranga inn) og la kortsida på vimpelmalen langs bretten. Kutta dei to langsidene. Sydde ein rettsaum parallelt med bretten, ein drøy cm ifrå. Pressa. Tredde vimplane inn på ei anorakksnor. Ferdig! I praksis hadde vi ein dugnad; medan eg sydde og pressa, klipte far ihuset trådar og tredde på snor. Sosialt også!

Mønster: Eige (ikkje veldig gjennomtenkt, altså, men fungerte bra)
Materiale: Diverse quiltestoff frå Etsy.com og Stoff og Stil. Tynnaste anorakksnor-typen frå Stoff og Stil.

1 kommentar:

  1. Så frisk og fin!

    Veldig grei og rask måte å gjere det på...
    Eg har laga med vrangsying osv. Ikkje akkurat gjort i ein fei - slik rett før selskap.

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...