04.10.2012

Hekla kjole str. 5 år

Eg har tidlegare hekla denne tunikaen, og då eg kom over noko fleirfarga merino-ullgarn på nettet, fann eg ut at eg skulle lage ein liknande kjole i ein større storleik. Nå  er kjolen endeleg ferdig!

DSC_0810 copy

“Oppskrifta” er eit sy-mønster for enkel A-form-kjole. Før eg byrja å hekle, gjorde eg nokre utrekningar på kor ofte eg måtte redusere talet på masker for å få passande innsmalning, og så starta eg nedst og hekla meg oppover. La heklearbeidet over symønsteret av og til og såg om eg var på nokonlunde rett kurs. Eg fann etterkvart ut at eg hadde for lite garn, og var heldig å finne tilsvarande garn i einsfarga då vi var på sommarferie i Danmark.

Her er eit nærbilete:

DSC_0809b

Garn:
Fleirfarga merinoull frå Coats, kjøpt på Fabric.com. Einsfarga merinoull kjøpt hjå Stofstedet.dk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...