04.10.2012

Finskjørt til meg sjølv

For halvanna veke sidan, var eg på sydag saman med hyggelege folk frå Sykroken.net, og då sydde eg dette skjørtet. Meininga var at det skulle passe saman med satengtoppen eg sydde for ei stund sidan.

DSC_0808

Korleis det ser ut på meg, veit eg ikkje ennå, det har vore så travelt at eg ikkje har fått prøvd det saman ennå… Prøvedokka får vise fram i staden for:

DSC_0812

Mønster (skjørtet): Ottobre
Stoff: Eit litt kreppa, vevd stoff kjøpt på Stofshop.dk i Århus. Trur nok det er ein del syntetisk i stoffet. Og så er forresten skjørtet fora med eit vevd stretchstoff i polyester (?).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...