16.04.2012

Kjærleik ved fyrste blikk…

Eg blei heilt forelska i denne buksa, men akk, så kortvarig, for eg hadde rekna feil og beina på buksa blei altfor lang. Svarande til str. 9 år i staden for 4… Det var vel derfor det blei så stilig også, hehe. Dermed måtte eg endre den.

DSC_0567

Biletet over er litt mørkt, fargane er litt betre her:

DSC_0568

Her er buksa etter endring, den blei framleis veldig fin, synest eg. Eg likar desse fargane veldig godt saman, så sjølv om det ikkje blei slengbukse, er eg glad og fornøgd!

DSC_0570

Og her er eit action-bilete av mottakaren, ho viser dessutan fram den søte kjolen/tunikaen bestemor i Telemark hekla til henne til jol :-)

DSC_0612beskj

Mønster (buksa): Eige
Stoff: Brent oransje velour frå Stoff og Stil, raud velour frå Stoff og Stil og raud velour frå Textart, denne, tenkjer eg. Ribb i livet frå Stoff og Stil.

8 kommentarer:

  1. Kjempefin bukse, som så skikkelig deilig ut:)
    Nydelig kjole og.

    SvarSlett
  2. NYDELIG!! Både kjole og bukse :)

    SvarSlett
  3. Så stilig bukse. :)

    Vi har en give-away på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    SvarSlett
  4. Herlig bukse, herlig kjole og nydelig modell :D

    SvarSlett
  5. Ikke alltid det blir som man planlegger, men fin ble den. Kjempeflott tunika også :)

    SvarSlett
  6. Den vart jo kjempetøff!

    Og stilig med kjolen til :)

    SvarSlett
  7. Den ble jo veldig fin også uten sleng! Bra jobba! :-)

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...