21.02.2013

Den grønne tunikaen som blei ein rosa tunika

DSC_1184 copy

DSC_1162

DSC_1161

DSC_1183kvit

Brukar du å ha detaljerte planar for kva du skal sy –ein eller annan gong i framtida? Eg brukar ikkje ha særleg mange slike, men denne tunikaen var ein slik plan. Ein grønn tunika i eit Knippie-blad kjøpt inn i 2010, saman med eit grønt stoff, det samme som i bladet. Grønn campan til å kante med, hadde eg også kjøpt, akkurat som i bladet. Nå skulle eg sy bursdagsgåve til eit fadderbarn, og eg  tenkte at “yes, nå skal den endeleg syast!”. Men, kvar var stoffet?? Hmmm, det byrja å demre, jo, stemmer vel det, eg gav opp det prosjektet i fjor ein gong. Stoffet har blitt til andre plagg… Men kanskje like greitt, då kunne eg helle bruke dette rosa stoffet, som er samme stoff berre eit annan fargesdesign. Det låg der og venta på det perfekte prosjektet. Her var det!

Mønster: Knippie. På tysk, ei skikkeleg utfordring, og eg var ikkje så reint lite fornøgd då eg var ferdig!
Stoff: Stretch-isoli, kanta med jersey, begge stoff frå Hilco, kjøpt hjå Mineti.de.

1 kommentar:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...