25.07.2012

Baby-velourbukse

Inspirert av ei bukse eg såg på  Sykroken for ei stund sidan, med oppdelte buksebein, utan at eg kunne hugse detaljane, sydde eg denne buksa her om dagen. Eg har ikkje klart å finne biletet av inspirasjonsbuksa att (og hugsar dessverre ikkje kven som hadde laga den fine buksa). Slik blei i allefall varianten min:

DSC_0210

DSC_0211

Forresten, innimellom blogginga gjorde eg eit siste søk, og fann buksa; her (men den er nok berre synleg for Sykroken-medlemmer)

Mønster på buksa mi er i str. 80, og teikna med utgangspunkt i “one piece trouser block, easy-fitting shape” i boka til Winifred Aldrich, men med 6 cm ledigheitsvidde rundt hoftene, i staden for “1/4 hip/seat measurement plus 5,5 cm”. Eg synest 22 cm i lediheitsvidde høyrest frykteleg mykje ut.

Stoff: Mørkekrosa velour frå Rainbow, ljoserosa velour frå Stoff og Stil. Army-grønn ribb frå Stoff og Stil.

1 kommentar:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...