03.07.2014

Amerika-jakke

Ikkje at eg var så amerikanskinspirert då eg laga den, men når ein plukkar ut raude, kvite og blå stoff med stjerner og striper, så blir det visst det det blir, hehe!

Mønster/pattern: Heilt Spesiell og Jubel, str. 116

Stoff/fabric: Velour frå litt her og litt der, ribb frå Jydsk stoflager. Jersey i hetta frå Tygladan.se, trur eg.  Det blå bandet i halsutringinga er foldover elastic (FOE).

I wasn’t actually inspired by USA when I made this jacket, but when choosing red, white and blue fabrics with stars and stripes on them, I should have realized what I was gonna get ;-)

3 kommentarer:

  1. Passa jo perfekt i dag da, 4th of July!
    Fin jakke )

    SvarSlett
  2. Jeg elsker bildene dine. De viser hvor flotte avslutningene dine er, detaljer fra glidelåsen og detaljen FOE på hetta. Du inspirerer ! Tusen takk

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Åshild og Danielle :-) Det inspirerer meg til å leggje ut bilete når eg får slike hyggelege kommentarar!

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...