01.09.2012

Støvletthaldarar til ei venninne

Desse puttar ein opp i støvlett-skafta slik at dei held seg oppreist under lagring! Smart, ikkje sant? Idéen er ikkje min, men kjem frå Solveig på bloggen House of Hopen, og ho har laga ein flott tutorial på korleis ein lagar slike (og den har eg fylgd til punkt og prikke :-). Eg har sett desse tidlegare, men akkurat i denne omgangen blei eg minna på desse på bloggen "Mitt liv i rosa", også denne bloggen er verdt eit besøk!

DSC_0497

Mønster: House of Hopen
Stoff/tilbehør: Stoff frå Hilco, gjordeband frå Stoff og Stil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...