24.06.2012

Rosa, del II og III: T-skjorte-tunikaer

Tunika med nitals-opning, design av Annwes

Tunika med nitals-opning, design av Annwes

Ettersom barna veks og treng større klede, må nye mønster til også. Denne gongen har eg gradert tunikamønsteret i str. 3 år opp til str. 4 år, i praksis 4-5 år, sidan ein kortarma, lang tunika kan brukast lenge.

Då eg sydde desse, var planen å ha sky-armar på den øvste, og gule armar på den nederste. Armane var klare til montering, og eg lurte litt fram og tilbake på om eg skulle bytte. Eg kom til slutt til at nei, eg held meg til den opprinnelege planen. Sydde fyrste armen på, og såg at… hmmm, det blei visst ikkje den opprinnelege planen likevel, hehe. Og er godt fornøgd med at det blei slik det blei!

Baksidene på tunikaene:

DSC_0486 DSC_0489lys

Halsdesign og mønster: Eige

Stoff: Prikkete jersey kjøpt hjå Textart.no. Apejersey av Johanna Ahlard/Mjuka tyger. Astronaut-stoff kjøpt hjå Textart.no (også designa av Johanna Ahlard). Sky-jersey av JNYDesign. Den stripete jerseyen på framsida av sky-tunikaen er kjøpt i Lyngdal, medan den nesten like, stripete jerseyen på ape-tunikaen er Campante frå Hilco. Gul jersey, JNY? Rosa ribb til kanting frå Stoff og Stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...