22.10.2014

Luer til jentebursdag igjen!

I hadde vi stor suksess med å ha lue i premie på leikane til alle gjestene i femårsdagen til mellomstejenta vår. Det var stas både for dei og for meg, og ein bonus for meg var at eg, kvar ettermiddag eg henta i barnehagen, kunne sjå kvar jentene i femårsklubben var ute i leikeområdet i barnehagen!

Sidan vi har flytta frå Oslo til Kristiansand sidan forrige bursdag, blei det høve til å sy luer ein gong til, så her er årets samling. Veslesyster på tre held av landsbylua etter å ha fått genser i stoffet samme dag (forrige innlegg), og bursdagsbarnet sjølv la sin elsk lua i det brun-rosa-blomstrete Gekko-stoffet. Bursdagsselskapet var i går, og i dag var det visst fleire luer å sjå i skulegarden i dag, fekk eg høyre. Stas! Så fekk eg vere med på å spre litt farge og varme nokre øyrer ;-)

Her er forresten innlegget frå fjorårets bursdag, om nokon er nysgjerrige.

Mønster: Eige
Stoff: Diverse bomullsjersey

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...