03.07.2014

Gode minne samla i eit teppe

Vi har ikkje baby i hus lenger, men “babyteppe” kan vi ha likevel! Dette teppet skal liggje framme i sofaen, og eg skal fryde meg med å sjå på det :-) Her er mange gode syminne samla, og fargar til å bli glad av. Etterkvart skal eg sy eit til, har eg tenkt, då av dei meir jentete stoffa. Gler meg!

Om laginga: Kvar rute er 15x15 cm. Eg prøvde meg med å sy ned saummonnen (dei vertikale saumane som såvidt kan skimtast), men det takla Coverproen dårleg, med masse dumme hoppesting som resultat. Neste teppe blir utan stikningar… På baksida av teppet er det velour (vanleg stretch-chenille frå Stoff og Stil), eg sydde dei to laga saman vrange mot vrange med overlocken før eg kanta med interlock i kantebandsapparatet på Coverproen. Stoffa er ulike bomulls-restar; jersey, interlock, velour og frotté.

Even though we don’t have babies in the house anymore, I enjoyed making this blanket for ourselves, for our sofa. The colours make me happy, and the fabrics bring good memories from five years of sewing! Each square is 15 x 15 cm, a mixture of single jersey, interlock, stretch terry and velour. (Stretch) velour at the back. I stitched the front and the back together wrong sides facing with the overlocker before binding with interlock, using the binder on the Coverpro. I plan to make ine more, then in girly colours!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...