07.01.2013

Når ein verkeleg har nytte av saumbyste

Om vinteren er eg ein frysepinn, og må ha varmt tøy. Og ikkje ope rundt halsen. Eg sette i gang med å eksperimentere med eit cardigan –mønster frå Onion, og her er resultatet:

DSC_1112kvit

DSC_1111kvit

DSC_1113kvit

Eg klipte ut framstykkene på jakka med rikeleg ekstra stoff langs halsen og midt framme, monterte jakka saman med ermar på. Slengte det opp på prøvedokka og draperte i veg. Det var ikkje så lett, så til slutt knytte eg rett og slett ein knute på den eine jakkefronten og fann ut at eg kunne feste den i motsett skuldersaum. Heile greia tok nokså lang tid, av og på saumbysta mange gonger mellom nåling og sying, og eg blei ganske lei.  Og det er heller ikkje reproduserbart om eg blir så glad i plagget at eg vil ha eit nytt… For når det endeleg er ferdig, blei eg godt fornøgd, og trur eg kjem til å like det. Det er forresten litt overlapp midt framme, og så går det innerste framstykket opp i høgre skulder. Det blei til slutt ein “omslagsjakke-genser” :-)

Mønster: Med utgangspunkt i Onion 1029 (enkel cardigan) Mønsteret har eigentelg innsnitt, men det kutta eg ut.

Stoff: Strikka stoff kjøpt for 10 danske kroner pr meter på Jydsk stoflager. Acryl eller noko liknande.

2 kommentarer:

  1. Så artig den ble! Gøy at du tør å eksperimentere og gjøre om på mønster. Jeg likte den kjempegodt!

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilig! Du er virkelig dyktig.
    Og godt nytt år forresten - håper alt er bra med dere. Her er det barnehageoppstart, som ser ut til å gå riktig så fint.

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...