20.08.2012

KAM

Sidan eg omorganiserer bloggen litt for tida, kjem det nokre “basic-innlegg”, dvs., eg har ikkje sydd noko nytt eg vil vise fram,  men skriv om eitt eller anna tema som eg synest er interessant innanfor saum. Fyrste innlegget er om KAM-knappar.
Eg diggar KAM-knappar! Og då er det knappane av plast eg snakkar om, eg har ikkje prøvd metallknappane. Les meir om KAM-knappar her.

Mange fordelar, dei eg likar best er:-masse glade fargar
-sit godt fast i tøyet
-kan brukast som dekor på tøy
-garantert nikkelfrie

Nokre ulemper også:
-Knappen er tykk
-Av og til er dei harde å få opp, og kan dra nokon stoff heilt ut av form når ein skal opne knappen, om ein ikkje stabiliserer stoffet før isetjing av knapp.

DSC_0347

Nokon har ei stor knappe-presse til å setje i knappar med, hittil har eg greidd med med knappetang. Eg har den nyaste versjonen, som det står “HG” på. Og så er det forresten berre str. 20-knappar eg har brukt.
Trykk-knappar veit folk kva er til, så det eg heller tenkte å vise, er nokre bilete der eg har brukt KAM-knappane til pynt. Det vil seie at eg set på ein halv knapp. Ein heil knapp består av cap+socket og cap+stud. Sidan socket-delen har buttare kantar enn stud’en, brukar eg socket bak cap’en når eg berre set på ein halv knapp.

IMG_8498
IMG_8487

Kjøpe KAM-knappar:
-Lykkedragen
-Ebay (søk på “KAM snaps”, evt. “KAM plier” (knappetang)
-kamsnaps.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...