19.04.2016

Slik kan også ein babypysj vere

Barselgåve til eit vennepar.

Vårt tredje barn brukte nesten ikkje vanleg pysj det fyrste halvåret, ho sov i body med sparkepose rundt føttene. Det funka veldig fint, så sparka ho ikkje så lett av seg dyna, ein slapp lirkinga ut og inn av trange pysjbein og masse knepping oppetter pysjbein ved bleiskift om natta.

Det er ikkje så ofte eg syr nitalsopning til halsopning lenger, fordi den passar best for små barn. Og så små barn har eg ikkje sjølv lenger. Derfor moro å sy til andres små!

2 kommentarer:

  1. Så lurt! Dette skulle eg hatt når mine var små!!! Er mønsteret ditt eget, eller er det mulig å finne ein plass? Mvh Marianne

    SvarSlett
  2. Mønsteret er sjølvteikna, men veldig enkelt å teikne. Ein må berre vite kva som er nokonlunde greie dimensjonar. Eg har laga eit innlegg tidlegare om kva for dimensjonar det er på pose str. 3-6 mndr eg har laga før. du finn det her:http://logleg.blogspot.no/2013/04/pysj-posesleep-sack.html

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...