23.01.2014

Interludium

Mellomspel, på godt norsk. Innimellom ullplagga fekk eg sydd litt av restane; ein hals til femåringen og ei smal bukse til  toåringen. (Plagget etter desse er allereie sydd, bloggast når eg får tid :-)

Mønster, bukse/leggings: Ottobre 4/2004, str. 98 (vid leggingsmodell)
Stoff/tilbehør: Sportsull frå Janus. Refleks-vinyl frå Sydilla.no

Apropos interludium/musikk: Dei siste dagane har eg hatt filmmusikk i øyrene medan eg har sydd. Eg er veldig glad i filmmusikk, men ein må høyre den med headset for at den skal kome til sin rett, då er det akkurat som ein kjem inn i ei eventyrverd når ein høyrer på filmmusikken! Er du også glad i filmmusikk? Her er link til lista mi på Spotify (evt. om du heller vil ha nettlesar-Spotify). Drama, action, komedie, men ikkje grøssarmusikk.

2 kommentarer:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...