22.05.2013

Pauseinnslag

DSC_0630k

Mellomste-jenta tok i bruk ein ny tights i dag, den blei sydd for nokre veker sidan. Det var liksom berre ein enkel tights, men i dag tenkte eg at eg skulle take litt bilete, og eg oppdaga at alle tre barna berre hadde heimesydd på seg… Så eg postar litt bilete av alle tre, eg :-)

The between-girl got a new tights today, made some weeks ago. I took the opportunity to shoot some photos of her, and realized that all three children wore home made clothes. So here are some photos of them all!

DSC_0601k

Tightsen er sydd etter eit Onion-mønster, men smalna inn litt i beina. Mønsteret er meir piratbukse-lengde, og eg la til litt for å få full lengde. Akkurat litt for kort, men pytt, det er eit vår-/sommarplagg :-)  The tights are made from a Ottobre pattern (a 2010-issue?, can’t remember, pattern packed away).

DSC_0591k

Kjolen/the dress er denne , og genseren hennar/her sweather denne. Apegenseren/monkey sweather her, og stripete bukser/stripy pants her.

Skjorta til minstejenta teikna eg medan ho var baby, og den skulle liksom vere str. 80. Nå passar den endeleg! (ho brukar 92). At last, the shirt I drafted a long time ago, size 1 year, fits the girl, she now uses size 2 years. The pattern is based upon a block from Aldrich’s book. More about the shirt here. The trousers were made for the between-girl, and now inherited down to the youngest.

Då eg henta barna i barnehagen i dag, hadde eldstemann trukke sokkane langt oppover buksa, og då eg lurte på kvifor, sa han at buksa var for vid. (Eg ser nå at eg skreiv dette i innlegget om buksa også, men tenkte den gong at det ikkje var så farleg…) Kanskje eg skal prøve meg på slike jersey-bukser/gute-tights som Skrekk og Gru syr? Trur nok han ville likt ei slik, og nå har eg kanskje fått nok tid til å venne meg til tanken/stilen med tights til gutar :-)

The boy has pulled up the socks over the pants, and when I wondered why, he told med that the pants were too loose. So maybe I will make a pair of “boy-tights”, inspired by Skrekk og Gru? (I have needed some time to get used to this idea/style about tights to boys, but I think I’m ready to try it out when my sewing room is operative again ;-)

DSC_0592k

DSC_0593k

DSC_0596k

Ha ei fin vår-veke!

2 kommentarer:

  1. Kjempeheldige unger som får så fine klær. Jeg likte spesielt godt "blusen" til minstejenta. Nydelig.
    Ellen :)

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...